6 december

hejhopp! nu var det väldans länge sedan. och det händer massor av saker.
idag snöar det för fulla muggar här på tallvägen. äntligen säger jag bara!
ledig i dag, vilket känns skönt. kontisgt nog har jag lyckats fått jobb varje och då menar jag varje helg. 4 veckor bakåt och ända fram till jul, så känns inte som att man har något liv förtillfälle.
markus har sålt sin skoter, hum väldigt chockartat. vi som skaffat en fin släde där jag och svea skulle åka när vi skall iväg och grilla korv.  men karln har kommit på andra tankar och funderar på att köpa en fyrhjuling. hans pengar hans val. så istället funderar VI på att köpa en gammskoter, så man iallafall kan följa med för att grilla och så vi inte fått den fina släden i onödan.
På fredag kommer Anders hit för att göra en offert på badrummet som är planerat att det skall göras kring sommaren. mycket som man måste bestämma, ena dagen vill jag så gärna ha en sak och nästa så duger det inte alls. kommer jag äns kunna bestämma mig till sommaren?, det är frågan!
 
Måndag drar jag och Markus till sundsvall.!
 
Knäppt lite julkort på malva.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0