3 okt

på lördag är det dop för lilla Malva. Och ta och gissa på vilka som skall bli gudföräldrar? Jag och Markus fick den äran. Man känner sig lite extra stolt att just vi fick vara det.! <3
puuh lite tugnt att stå fram i kyrkan plus att jag skall läsa. Inte riktigt min grej men man ställer väl upp!
 
spackla slipa och igår målades det i lill stugan, äntligen börjar det hända något. han måla 1 gång igår och tänkte gå ut och måla en sväng till nu.
dunder fint väder idag, jag och svea har nyss varit ute på en prommenad.
 
Svea väldigt trött efter prommenaden
Maria Malva Henrik
 


Kommentarer
Sofia

Grattis att ni ska bli gudföräldrar:)

Svar: tack :)
Emma Karlsson

2012-10-03 @ 16:36:15
URL: http://sofialkarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0