4 okt

har fortfarande inte tagit kort på utebelysningen, skäms. igår kväll gjorde vi oss gofika och satte oss i soffan för att titta på de nya Johan Falk filmerna, (har kommit ut 2 st ) så grymt bra filmer.  nu väntar vi på dem andra 4 som skall komma ut.
trött trött är jag idag, sov till klockan 10 gick från sängen till soffan. måste vara höstvädret? slängde i mig fika och sedan gick jag och Svea på en promenad.
imorgon måste jag till stan en sväng, hitta något att ha på mig på lördag! varför är det så arbetssamt att måsta fara till stan?.
 
jobbar kväll ikväll, usch! känner att jag inte är på humör idag. alla nämner att det snart är helg, men man får som ingen fredagskänsla längre. har inget att se framemot. jobbar lördag kväll, söndag11.30-20. helgen förstörd. som sakt man har inga helger längre. utan alla dagar är som vilken dag som helst.
 
tackåhej!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0