19 sept

haft rätt mycket jobb den senaste tiden, så dagarna ser mestadels ut sähär.  jobb, hem ut på en prommenad med Svea, laga middag, ta reda på tvätten, dammsuga. Måste verkligen dammsuga varje dag nu, höst höst vilket innebär att det kommer in massor med löv. Kan verkligen inte ha löv i hallen, det måste bort. tvångstankar.
 
snart far jag och Markus till sundsvall, det behövs. då skall det handlas, skor, färg till lillstugan samt tvättstugan, nytt halsband till Svea, och massor med annat. en heldag med Markus, evighet sedan eftersom han jobbar på veckorna och jagar på helgerna.
 
äntligen har vi beställt ute belysning(fasad belysning) av mats elektriska. vi fick låna hem en lampa för att se hur det kommer att se ut, och de kommer bli skit bra. lampor som man sätter nertill på huset och lyser uppåt. när det är klart måste jag lägga upp en bild.
 
idag är dagen jag varit ledig. Anticimex kom vid 12. de kommer att riva boden vi har mellan huset och garaget, ingen nackdel för oss. jag och Svea har varit på en lång prommenad också har vi varit och handlat, slängt papper och kartonger. nu inväntar vi markus som skall svänga in innan han far tillbaka på jobbet.
 
förtsätta blogga? rätt skönt att få skriva av sig ibland. Men man vill ändå att någon läser?!
 
 

stor svea. hon är knäpp, älskar att ligga framför kamin, hur varmt som helst ju.
 
 


Kommentarer
Emelie

du får inte sluta blogga för jag läser ju den ;)

2012-09-19 @ 21:08:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0