16 okt

 
i söndags så var jag och markus lediga tillsammans. vi passade på att göra lite nytta. bytte ut tätningslisterna runt fönstrerna till nya fräscha. krattade lite löv. bytte till vinterdäck på v50n. tog bort uteblommorna. målade muren i lillstugan. följde Daniel till Ramvik för att titta på en bil. efter det for vi direkt till forsås för vi hade lämnat Svea där. blev fika sedan hemgång. så kom inte i säng förns halv 1. måndag upp klockan 7. delad tur 7-12 - 16-21.
 
idag är det en inskolningsdag för mig på hemtjänsten. 16-21, mjukstart! lite nervös är jag då allt.
Svea fick se sin första snö idag, lite fundersam från början men sedan fick hon ett damp anfall och kutade runt runt i snön så jag antar att hon tyckte om det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0