11 Sept

Inredningspartyt var helt okej. köpte en fin rosa skål och en liten rosa mjölkkanna. hoppas det kommer snart.
 
Markus slutade jaga på fredagen så då kom han hem med massor av kött, så fredagkvällen bestod av att paketera.
Lördagen for vi till Micke för att köpa oss varsin termos en rosa till mig och en orange till Markus. Sedan for vi till forsmo där vi såg att mamma stod i korvmojjen på forsmonöjet eftersom det skulle vara match. Fick oss kaffe och en kaka.
Upp till pappa och resten i yttersel där de höll på att stycka. Sedan vidare hem. gjorde oss mat, lax och potatis med hollandairsås.  Kom på att vi skulle få oss en skotersläde av morfar så for till forsmo igen efter maten, jag markus och daniel. Fick glass och kaffe. Sedan vidare hem igen, oh kändes som en liten onödig resa, men men.  Söndag jobbade jag 7-12. Följde daniel till stan för att kolla på en bil, men tyvärr inget att ha. blev bjudna på mat hos Svärmor och Svärfar. Alltid lika gott!
Sedan efter maten for vi hem och målade släden svart. Jag spacklade klart i lillastugan, vi eldade massa rat. Känns så himla bra när man gör massor med nytta.
 
Måndag, markus var ledig så han var och jagade jag jobbade 8-12, lugnt pass, först har man matsalen(dela ut frukost) sedan skall man städa från 9 till 12. hemgång.!  
Tände ett ljus för kära stefan som skulle fyllt 27 <3 du fattas.
Fick gormé mat av Markus, korv och makaroner. haha. Kom på att vi skulle gå till Svärmor och Svärfar och få oss lite kaffe. 5-6 km dit. På hemvägen tvingade vi med dem och hundarna. Blev kvällsfika hos oss.
Så igår gick vi 1 mil, skönt efteråt.
 
Nu håller jag på med maten, korvgryta. så sjukt gott. Nästan min bästa maträtt. hah!
 
psst, markus skall bli farbror. !
 
Hejdå alla kära. vilka gluttar i min blogg?
?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0