19 okt

nu är den efterlängtade fredagen här. har haft en toppen dag på inskolningen idag, lärt mig mycket så nu kan jag iallafall en liten del av de hela stora. denna helg skall jag vara ledig, så ledig! Andreas och madde kommer hit från Vänersborg, ska bli väldans roligt att få träffa dem igen. de skall spendera hela helgen plus måndagen här i näsåker. imorgon skall vi fira mattias, markus äldsta bror, som blir 30 om någon vecka och pappa i mars..
 
nu har vi precis kommit in, börjar bli riktigt kyligt. Svea är väldigt billiga ibland. hon har kommit in i någon sorts trotsålder. lyssnar inte för fem öre, och det är så himla irriterande, man kan få stå 20 minuter och försöka att få in hon. och då skojjar jag inte. ett skott i nacken nästa. (skämt och sido)
 
igår for vi till forsmo och käkade mat, super god mat mamma. <3
 
sveas kompis eddie som också kommer i helgen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0