26 okt

hoppsan nu är det redan helg. vad helgen och veckan gått fort. helgen när Andreas och Madeleine var här så var det verkligen full fart. filmtajm hos oss i fredags. lördag så for vi upp till forsås och hjälpte dem att stycka älg. vilket gick hur bra som helst, 1 hel älg på 1 dag, packetering och allt. rekord för oss! vid 4 blev det grattning av Mattias som snart fyller 30. Av oss fick han en kaffemaskin, tror han blev nöjd iaf. väldans vad gott kaffe det blev med! kvällen satt vi mest och surrade och mådde gott. söndag kom Andreas och Madeleine hit och skulle sova här till måndag. gjorde god mat till middag, klyftpotatis och elefantöra.
 
Måndagen for vi upp till skidbacken och tog en lång prommenad in i skogen så hundarna fick springa av sig.
Svea älskar verkligen vatten!
Sedan grillade vi korv vid skidstugan. gott gott! bjöd Karin och Göran hem till oss på middag, så på matlistan så vart det bullenskorv, det var en hitt!
Alla for på kvällen, och jag var bara tvungen och dammsuga, även fast klockan var väldigt mycket. Jag får verkligen panik när det är saker överallt och smuts. 4 hundar gör inte saken bättre !
 
idag är det fredag och det snöar. vaknade tidigt idag, gick på en prommis med Svea, for sedan och handlade och nu har jag precis bakat snikerskakor. Nu kallar tvätten.
 
ps.jag har köpt en ny telefon!
 
hejdå.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0