17 okt

utvärdering av den första inskolningskvällen. bra presonal av de lilla jag sett än så länge.fick inskola mig på bysvängen, mycket att ta in och det svåraste som jag tyckte va är att komma ihåg vart personerna bor man blandar som ihop dem. för jag kan inte alla gator här i näsåker, men det kommer väl. när man väl kommer in till personen så vet man vad som skall göras, men det är just det dära vart de bor som är lite krångligt. ikväll blir det en till inskolning 16-21. Hoppas det får bli samma sväng.
 
dagen har bestått av massor av regn regn regn, usch! var på en promenad med Svea och vi var riktigt blöta när vi kom hem. uuh in i värmen tack. har hunnit med att dammsuga, och insett att vi inte kan ha en svart vardagsrumsmatta, (Svea är VIT). så funderar på om det blir bättre om man köper en grå, vill ju så gärna ha en matta där. har precis gjort middagen färdig till min kära kommer hem. han är bortskämd må jag säga. men värd det.
tvättmaskinen är klar, tjing!!
 
var rädda om varandra, man vet inte vad man har förän man förlorat det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0